MC Clean
Last activity:
Jul 21, 2017 at 9:29 PM
Joined:
Apr 16, 2009
Messages:
3,418
Likes Received:
524
Trophy Points:
123
Gender:
Male
Birthday:
Apr 8, 1994 (Age: 23)
Location:
KoalaDanceBot Central

Share This Page

MC Clean

Olivia "Chachi" Gonzales, Male, 23, from KoalaDanceBot Central

Hey, assbutt Feb 20, 2012

MC Clean was last seen:
Jul 21, 2017 at 9:29 PM
    1. kem.pinky
      oh then give me sometime , cause i don't give yh to ppl that i just meet :D
    2. kem.pinky
      oh nahhh , i use yh :D , where are u from
    3. kem.pinky
      lol which country doesn't drive
      and i'm staying at the USA right now :D
    4. kem.pinky
      and i just said hello to 16 this October :D
    5. kem.pinky
      nope , only 16 :p
    6. kem.pinky
      oh since u r 15 , u are younger then me huney :D
    7. kem.pinky
      lol it's okay :D , you are funny too and i love RP , i will join that naruto RP
    8. BluewingedD
      your post in kumo
    9. Martzu
      Deleted all, expect OP.
    10. Kyto
      Think its your turn to post something in kumogakure
    11. Nuggett420
      just clan jutsu though
    12. Nuggett420
      ur coding for jutsu is fucked dude
    13. Kyto
      Yeah I thought so too lol
      Should be back in NYC by late afternoon so I should be ready to post in KM by then
    14. Kyto
      Yeah its: [email]mattm@thenpcs.com[/email]
      I should be back online by tomorrow seeing as I should be back in NYC from the holidays by the morning.
    15. Kyto
      Joker mentioned something about this to me, I'm game
    16. Nicho Kiennes
      LOl there are plans in the work, SB's new character, Shane will be joining as soon as he irons out his skillz and me = 3 then SB's 7 swords man will be our jounin.
    17. Nicho Kiennes
      thanks i try my best. XD I'm sure we will with everything that is happening.
    18. Nuggett420
      i'll just have my character train himself till then
    19. ~Senso~
      oh wow lol i was wondering why you refered to it as an asauichi =P u went to HM an academy student bold move. lol
    20. ~Senso~
      Im not sure if its part of a future arc or something for ur SS character but you just left your weapon in Hueco Mundo.
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [IMG]

    Christine thEbEst "MC" Clean says:
    we aint no strangers to love~
    you know the words
    AND SO DO I!
    Ching ~SL-Hinaho Takaida says:
    YOU KNOW COMMITMENTS
    WHAT IM THINKING OF
    YOU WOULDNT GET THIS FROM
    ANY OTHER GUY
    Christine thEbEst "MC" Clean says:
    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, just wanna tell you how Im feeling.
    GOTTA MAKE YOU, UNDERSTAND!
    Ching ~SL-Hinaho Takaida says:
    NEVER GONNA GIVE YOU UP
    -points at you-
    Christine thEbEst "MC" Clean says:
    NEVER GONNA LET YOU DOWN
    -Points back-
    Ching ~SL-Hinaho Takaida says:
    NEVER GONNA TURN AROUND AND

    Christine thEbEst "MC" Clean says:
    DESERT YOU!
    NEVER GONNA MAKE YOU CRY
    Ching ~SL-Hinaho Takaida says:
    NEVER GONNA SAY GOODBYE
    (this is so sad and disturbing on so many levels)

    Christine thEbEst "MC" Clean says:
    NEVER GONNA TELL A LIE, AND HURT YOU



    Chingey-I came in the door, I said it before, I never let the mic magnetize me no more says:
    I just found a raw piece of shit
    Tora -=- Hvj Liesje Chuck Finley is forever. says:
    LOL
    WTF


    Link

    Stats

    Stamina: 25
    MP:15
    Attack:25
    Defense:20
    Special Defense:15
    AP: 15

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Apr 8, 1994 (Age: 23)
    Location:
    KoalaDanceBot Central